Melegek, biszex pasik, álnők és reménytelen magamutogatók

Nagyjából a márciust ezzel lehetne jellemezni: melegek, biszex pasik és álnők és reménytelen magamutogatók, Az elmúlt egy évben ennyire erőteljesen ez a réteg nem volt jelen a szexoldalakon. Ez nem csak a tartalom fogyasztásban és generálásban, hanem a reklám fogyasztásban is megmutatkozott.

És ez nem csak vaktában kiköpött PR adat, hanem a kőkemény valóság. Ennyire még nem volt egyoldalú a kínálat és kereslet. 

marcius.jpg

A tartalmak közül a leginkább a biszex és meleg témájúakat vitték. Ide tartozik a transznemű és valahol a fétis (például nyilvános megaláztatás, megalázás, egyenruhás akció, szexjáték) is. A klasszikus heteroszexuális, illetve a "jó nős" kontent a háttérbe szorult márciusban. Továbbra is erősen fogyott minden olyan tartalom, amelyben valamilyen állat képbe kerül, illetve hozta a formát a családi szex. Ez igaz a vizuális és írott tartalmakra egyaránt. 

A felhasználók által generált tartalmak közül a hirdetések, amatőr szexképek és a kommentek említhetőek leginkább. Itt a legtöbb tartalom biszexuális és exhibicionista. Amellett, hogy bármi áron figyelemfelkeltésre törekednek a felhasználók (ami egy pornó oldal esetében több, mint vicces), elkezdődött a "buziskodás". A kommetentekben erőteljesen megjelent az egymás leszopására irányuló kijelentés. Lassan nőkkel már szóba sem állnak. Vagyis álnőkkel... Hiszen vannak olyan írásbeli sajátosságok (szófordulatok), amelyekből kiderül, hogy egy női profil pasié, aki ezzel is a figyelemfelkeltésre törekszik. Emellett legtöbb feltöltött amatőr szexképen és profilképen egy fasz látható, vagy legalább a kép szegletében belóg egy farok vége. Szerencsére kezd ez a tempó kicsit lassulni, és néha már a heterók is szóhoz jutnak... ...akik a családi szexet keresik.

Érezhetően nagyobb volt a reklámokra való kattintási hajlandóság. Azt nem mondanám, hogy jobb reklámokat szállítottunk volna a látogatóknak. Inkább csak csapongtak az emberek. Nagyjából dupla annyi volt az átkattintás, mint februárban. Viszont mivel degresszív a prés (minél nagyobb az áthaladó forgalom, annál alacsonyabb az egységre jutó bevétel), így a bevételek enyhén erősödtek. Amíg a leginkább hetero témájú hirdetések (kurvák, webcam,  jó csajok, milfek, kislányos szex) alig fogytak, addig a faroknövesztő, meleg pornó, meg a fétis jól fogyott. Ezek azonban jóval alacsonyabb kattintási áron kelnek el.

Szerencsére hó vége felé megjelentek a kicsit hagyományosabb látogatók. Ezzel együtt a csöcsös profilképek, amatőr szexképek és egyéb beküldések. Visszább szorultak a mindenhova és mindenre irrelevánsan homokos kommenteket toló egyének. A reklámokból is végre a jobb CPM-el rendelkezők kezdtek fogyni, bár ez bőven kevés volt az egész hónap megdobásához.